Vi måste kämpa för varenda unge!

Och jag kämpar så tårarna rinner, men alla vuxna måste ta sitt ansvar.men idag är en bättre dag det känner jag!
 
Idag ska Jag fixa lite av det sista till kalaset,en del kalas prylar Malcolm har beställt har inte kommit så jag hoppas de kommer idag.
Vi väntade på en viktig detalj till sjörövarkulorna ,de levererades igår kväll så efter simskolan blir det att baka litta innan/efter amigo. Malcolm brukat däcka Vid den tiden men det ska nog lösa sig för han är taggad inför detta kalaset!
Och jag med haha!
 
I övrigt köpte vi litta saker till förvaringg i pysselhörnan så det ska jag fixa lite med idag och tvätta och vila,och komma på vad jag ska ha på kalaset, det Malcolm vill har jag inte ....hmm ingen som har en countryklänning jag kan få låna?
 
Adios amigos

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0