Jag står pall(tror jag)

Ja vad ska man säga, kl 05.00 och jag kan inte sova min kropp,hjärna och hjärta skriker,vi behöver vila! Men när detta inte går när allt bara far runt som värsta stormen in huvudet .....hur ska man då palla?!
Jag är inte kall,jag har också känslor.....men i vissa situationer i livet så agerar kropp och knopp på sätt man inte alltid kan råda över. Jag står pall,jag måste det jag kan inte "falla", inte nu det är för många som behöver mig när tiden är svår.....ngn måste styra skutan i rätt riktning.
Men det händer något i hjärta och själ när de man älskat mest av allt i livet ej är lyckliga - det gör bokstavligt talat ont i hela min kropp och mitt hjärta. Egentligen vill jag bara dra på mig termobyxorna och kängors och bege mig ut på en lång promenad med mig själv och mina känslor. Rensa luften och knoppen......men vinden viner,det är så kallt så jag väljer att stanna inne trots allt.
Tankarna de far runt och de är i oordning och ni vet vad jag gillar oreda;-) nä jag får koka mig en kopp kaffe,ta ett knäcke sedan lägga upp dagens strategi.

Tack för allas omtanke i denna jobbiga tid! Det värmer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0