Kass början

Ja jag somnade vid 02 vakande vid 06.30 pga av oroligheter på området och folk som inte tänker sig för riktigt och en kroppnsom lagt av.Så nu sitter jag och dricker kaffe ,läser nyheter ,fb,och bloggar i min tystnad . Bra början? nja inte direkt,ont ja skylla mig själv=ja men man vill ju vara med en hel kväll ngn gång! Barnen hade det mysigt och Malcolm fann sin vän i en annan gosse som fint klappade på hans pyjamas och sa den var mysig Malcolm och med Pippi på! Ja svarar Malcolm du får känna på den,sedan la de sig på en madrass och läste saga för att sedan somna och sova igenom tolvslaget som vanligt! Melwin kämpade på för det går inte att vara näst äldst och däcka först ;-) bär man har en chans att vara uppe hela natten haha
Det roliga blir nu att se hur länge boysen sover!
Sedan ska målningen påbörjas idag!av vägg och tak i hallen där uppe,här går det inte att ligga på latsidan ;-)

I övrigt ska inget annat planeras idag imorgon osv.....
Ja nytt år,det slutade med massa trots på nyårs afton hmm är det över nu ? är det nya tider nu?! Haha men en sak är säker nu är det 2013 nu ska vi till Cypern för nu går det undan !

I övrigt en härlig nyår i bästa vänners lag.....i Svedala.
Ja samma klyscha nytt år nya möjligheter....eller är de samma som innan?
Tror faktiskt det, men Vi blir äldre ,barnen växer,tiden går.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0