Melwin är en av de som har ont

Ja han är en av de som får ont i magen eller slår bakut nu när det var dax att gå till skolan igen!
Och jag förstår honom och vi kämpar på,men det är inte lätt när det var och varannan dag är incidenter där vi är väldigt tydliga med att kolla så Melwin inte har varit vållande ( för ja vi vet att våra barn inte är Guds bästa vi är förankrade med verkligheten) men jag blir ledsen över att se hur skolans värld ser ut! Förändring tack!
Nog om det.....jag trodde allt hade lagt sig när det gällde mina täta kontakter med en viss statlig instution men icke nu är de på en igen och fäller kommentarer som gjorde mig så arg och ledsen,de påstår saker som är helt fel och på fel grunder!
Vad dessa borde veta att negativ stress påverkar redan sjuka människors hälsa,välmående och smärta negativt!
Men jag får fortsätta kämpa,Morgan finns vid min sida men det är inte lätt när man har så mycket annat man måste kämpa med också!!
Jag tänker ladda dagen med litta pepsi för idag fortsätter kampen om rättvisa i detta skruvade system!

Pågarna blev fina igår=Morgan också hos finaste Jojjan på Mias frisyrhörna i Staffanstorp. Nu ser man dem igen i allafall Melwin och Morgan de är ju mästare på utväxt och tjockt hår på 2 månader det är ju helt ofattbart vad mycket hår och det blir mer för varje gång ,Malcolms hår växer på längden men han har fått min kvalité litta tunnare om man säger så! Men de blev så fina och nöjda!

Idag har jag bara två saker på mitt schema eller nja tre, diska,tvätta och vila och bada varmt och skönt ojsan det blev visst fyra saker!


Ha det bra där ute i det dunkla och mörka........snart är det vår!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0