Någon gång ska vi vinna detta!!

Jag pratar om krupp, berättade för läkaren på vc att han haft lite besvär natten till idag( han verkade dock inte koppla) vad händer nu en och en halv timme in i sovandet ca jo kruppen tar vid trots Malcolms femtioelva mediciner därav även kruppmedicin!!
Nu sitter gossen och sover och här är kallt men jag klagar inte för jag vägrar att Malcolm ska in akut inatt för detta jag är rent slut så jag har tagit nattapillerna och hoppas kruppen fattar piken att jag inte är körduglig
( lugn i stormen självklart är min man det)
Så håll tummarna att vi kan reda det ngn timme till innan vi kan fylla på kruppmedicin förrådet på gossen.

Hoppas alla får sova gott inatt stora som små


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0