Orolig

Hej ännu en dag,Melwin gick till skolan idag efter att varit hemma och följt med lillebror till sjukhuset igår. Det tog emot men han kom dit!

Idag har jag en olustig känsla i kroppen haft det i några dagar nu, hjärtklappning och orolig. Jätteglömsk men en viss myndighet stressar livet av mig känns det som.
Men i nuläget vet jag faktiskt inte varför jag känner mig orolig och inte till mods. Och jag hatar denna känslan.

Stora snackisen vid frukosten i morse blev
DET SNÖAR PÅ CYPERN!
Barnen hade massa teorier och Melwin var ju rätt på det. Sedan är Malcolm tyst en lång stund, men måste vi åka skridskor istället för att bada då?
Lilla barn!
Så då fick både vi och storebror förklara att när vi åker dit så är det sommar och sol!
Och nedräkningen är i full gång vi har 2 nedräkningar just nu Malcolm fyller 5 år om 24 dagar! Och sedan nedräkningen till Cypern! Finns det ngt vi längtar efter så är det Cypern och till Nybblegård -Astrid Lindgrens värld!

Nä nu ska jag fixa det sista jag vill ha gjort för idag kommer Morgans bror hem från Amerika för att vara med sin mamma , Morgans mamma,min Laila som fortfarande kämpar på intensiven. Barnen träffade henne igår igen våran underbara Farmor!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0