Sanningen ska fram

Idag vill jag vara lika stark som Pippi,Lotta på bråkmakar gatan eller Karlsson på taket.......men jag känner mig lika liten,ynklig och rädd som Nils Karlsson pyssling. Men en sak är säker sanningen ska fram! Och jag har äran att få de bästa personerna till min hjälp. Men men nog om det.......jag längtar till våren så in i nu ,fick frö tidningen igår och lekstugan ska ju säljas så mina trädgårds planer är i full gång ......längtar!! Synd att saker och tng är så dyra i slut ändan liksom men jag har idéer till bättre peng......men visioner för millioner!! Jag är ven i full gång att planera malcolms kalas både barn och vuxen kalaset. Det kommer bli så kul men bara kommunen hade besvärat sig med att ringa upp mig så jag hade kunnat vara säker på min fråga ang att hyra killehuset igen! Hur som haver dax att plocka undan och komma igång med dagen...ska åka buss idag blä blä men men rättvisa ska skipas och ska det till en bussresa på det så vassego, Sköt om er i stugorna Kram Louise

Kommentarer
Benny

Jag väntar fortfarande på att sanningen ska komma fram. ;)

2013-01-10 10:13:50
URL: http://dayviews.com/beren/home/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0