Sicken käftsmäll

Ja tankarna försöker skingra sig,men de faller hela tiden tillbaka till min svärmor! Fina farmor! Vi måste kämpa,kämpa tillsammans! Men en sak har man fått som en käftsmäll i huvudet ännu en gång. TA INTE SAKER ELLER NÅGON FÖR GIVET! Hur som haver trappan är så gott som klar,bara en bit pärlspont och ngn liten list kvar,men trappan i sig är klar och skit snygg rent ut sagt! Kommer bilder senare på mästerverket. Nu kunde äntligen de förbannade julgardinerna komma ner,beställt lite nytt och vårfint,för nu ska våren komma till Bara det har vi bestämt och snart väldigt snart bär den av till Cypern ,många bilreser nu under ledigheten har Malcolm satt igång hela familjens favorit låt som man nu sjunger i sömnen känns det som," vi är bästa vänner" med Lollo och Bernie. Så jag tror inte att det finns ngn tvekanom hur taggade vi är,och jag ser fram emot att skapa nya minnen med cirkus WW team nr one! Idag var det back to reality! Men det ska nog gå bra det med,och nästa vecka kommer bli en väldigt jobbig vecka kan jag säga redan nu Malcolm har ev 3 läkartider varav en är ny öronoperation,samt lilla farmor! Och stackars Melwin som hänger med. Men jag ska leva i nuet och nuet består av massa viktiga samtal till fkassa fd arbetsgivare mm. Men ha en bra dag och ta hand om varandra

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0