Slappa eller ?

Jaha så var det söndag igen! Igår fick barnen träffa farmor igen på sjukhuset,skönt för både dem och henne. Idag blir jag och barnen hemma för Melwin ska leka med en kompis från klassen han inte lekt med tidigare .spännande och kul!

Sovrummet fick inte min kärlek häromdagen så kanske idag om jag orkar och kan. Har massa tvätt också( som vanligt)

Jo jag har inte skrivit om simskolan,i fredags började killarna i sina nya grupper Malcolm i silverpingvinen och Melwin i guldpingvinen. Förutom att Malcolm har problem med att nå botten i denna delen av bassängen så gick det jätte bra. Melwin var super nervös men det släppte efter första övningen för det gick ju som en dans för honom.
Så nu är vi på gång i gen med vardag och aktiviteter.
Melwin han älskar ju dansen,och bestämde sig för att fortsätta fast att hans kompis slutade( han kämpar med att vara stark) tror ni inte att denna danskolan inte skulle ha i Bara denna terminen och han vägrar gå på ngt annat, så nu skulle skolan höra av sig på måndag om de körde klasser i närheten så vi får hålla tummarna,för vill han dansa så ska han få dansa det lovar jag!

Men nu får man lyfta på fläsket och köra igång morgonen!
För sedan blir det en lite slappa dag i em.
Vad gör ni en söndag som denna?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0