Sweet 16

Ja min kusin firade sin 16 års dag igår...mysigt! Idag blir det en redig söndag hos Walléns, vi slappar,vi ringer kompisar,fixar och städar lite. Ev kanske det blir litta motion i skogen vi får se vad dagen har att ge. Filar på litta bloggtävlingar också ....... Förbereder kalas i full fart! Ska bli skoj min lille lille bebis ska fylla 5 år! Fattar det inte......minns fortfarande när jag sög honom för första gången! Skräckblandad upplevelse men mer om det en annan dag. Ska bestämma vilka bilder jag vill ha framkallat nu när jag bestämt ramar stl osv till trappan,behöver ha litta grejor till tvättstugan från IKEA också men jag tänker inte åka dit,jag VÄGRAR! Sovrummet ska få litta kärlek idag också tänkte jag....men då kan jag behöva saker från IKEA haha ja vi får se helt enkelt men tvättkorgen ska få hjälp idag det är liksom inget att fundera över det är bara att agera ta sig i kragen,en spark i häcken så är man igång! Så be My guest kick me in the but and I am up!!! Ha det gott alla i detta gråa tradiga,tröttsamma allmänt deprimerande väder! SOL vi behöver SOL! Cypern håll i er för snart kommer Team WW och tar er med storm ;-) en hel vecka att bara vara bara ta det lugnt och njuta av sol,bad,mat,kärlek och härliga stunder med familjen!

Kommentarer
jaana

Verkar som ni har fullt upp!

2013-01-13 09:15:04
URL: http://bananajaana.blogspot.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0