Tisdag och sjukhus

Ja ännu en dag i Walléns anda ;-)
Melwin fick jätte ont i magen idag,han grät. Så beslut togs vi ringer skolan och han får följa med Malcolm till läkaren också,genast mår han bättre och är glad igen. Självklart har hela våran livs situation blivit mindre optimal för våran Melwin som står mitt uppe i det farmor är jätte sjuk,mamma har ont och lillebror mår aldrig bra och åker till doktorn varje vecka. Någon gång behöver han också få en dag till återhämtning och det kan nog vara bra för honom att följa med och se vad lillebror går igenom och fråga läkaren om han har frågor. Men man ska inte få ont i magen för att gå till skolan så jag väntar på att hans fina fröken på fritids som han tyr sig mest till ska ringa mig så vi får ta ett snack om hela skol situationen. För mina pågar ska må bra punkt slut!

Så jag känner att jag kan ta vilka strider som helst idag bring them on! För idag ska jag kämpa för mig och barnen och när jag har så himla ont att jag knappt vet var jag ska ta vägen då är det inte läge att bråka med lilla Fru Wallén .
Men i övrigt blir det nog en bra dag....och jag önskar er den bästa. Kram på er

Och jag skickar en extra kram till familjen som vi möter hos www.sillasblogg.se


Nu ska barnen ha frukost och dagen ska planeras och förberedas så allt går relativt smidigt.

Kommentarer
Fnulan

Barnen slåss man för, punkt slut! Hoppas det blir bättre! Kramen

2013-01-22 20:27:10
URL: http://www.femme.se/fnulan

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0