Ångest,oro och orkeslös

Rubriken beskriver mig just nu!!! Hoppas att söndagens lilla tripp kan laga min själ lite.
Idag orkar jag inte ens laga mat!!!! Men barnen då tänker ni!!! Ja tro det eller ej men denna bullmamman kyckling mamman you name it pallar inte alltid göra det bästa för alla och idag är en sådan dag. Så det blir nog middag på xxx lutz idag tror jag! Vi får se eller färdig grillad kyckling ..... Vet bara att jag inte orkar mer just nu!!!
Ska bara leta upp rabatt kupongerna( duktig som jag är) sedan hämta barnen = motion= klapp på axeln.
ORKA!!!KÄMPA!!!
Solen skiner ju Louise !!!!!! Ja jag vet och det retar mig att all ork tar slut nu när man ska och vill påskpyssla en massa!
Nä nu tar jag mig i kragen smetar på lite make fejkar ett smile och går ut!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0