Blogga en goodiebag

Ja idag ska jag blogga om min goodiebag till tjejerna, jag är så sjukt nöjd och se hur glada alla blev det var så kul!! Så idag kommer det komma en sammanställning med bilder text och sponsorer. I övrigt ska dagen helt och hållet gå i städningens och vilans tecken. I andras ögon är här kanske inte är skitigt men i Mina och det räcker! Jag får tuppjuck annars! Haha när jag tänker efter så får jag det ändå hahaha. Malcolm var utklädd idag,Melwin vAr osäker på om de skulle vara det så han avstod ,väl på skolan skulle de som ville vara det ,så hem igen och hämta ägget han skulle ha ,skynda tillbaka innan det ringde in. -Melwin möter mig Halllå det ringer in!! -ja men vasego mitt hjärta!! -ett muttrande men dock ett tack till svar. Pussar honom på huvudet och önskar honom en bra dag,då står det en snorunge som går i förskoleklass och säger hallå såg ni Melwins mamma pussade honom på huvudet ! Och jag var inte sen- ja vaddå då gör inte din mamma det på dig?! -nä! -då är det synd om dig! Melwin gav mig en blick som talade för sig själv ,typ var du tvungen!! Men innerst inne värmer det ,(hoppas jag) Så idag var jag världens snällaste mamma men också den mest pinsamma mamman !! Hahaha det ska vara jag till det. Ha det gott och missa inte inlägget från goodiebagen sedan,!!! Puss på er och tänk att snön är vacker sandstrand så känns det lite bättre i allafall ;-)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0