Fredag du vackra

Ja idag är det fredag,men rent fysiskt känns lördag och söndag som en veckas arbete för mig. Då har jag mer än mig själv att ta hänsyn till på dagarna. Men samtidigt behöver jag det med!

Var ju på mässan igår,kanske inte så mycket bilder,men jag tänker visa lite jag samlade på mig,och jag kan säga att jag samlade på mig visioner!
En sak jag blev besviken på var att jag tyckte det var för lite trädgård,massa stånd som sålde lökar och fröer,men för lite utställning av trädgårds arrangemang tyckte jag. Men fröer inhandlades.dock saknade vi weibulls så våra junior fröer köper vi på blomsteraffären istället.
Melwin var i himmelriket snodde åt sig karameller överallt,stackars Malcolm fick inte så många för många hade Marianne och choklad så mindre godis till honom,men han tog det med ro och tjurade inte för det.han köpte rotfruktschips till fredagsmyset.

Simskolan idag och inhandling av present till Malcolms kompis .

Själv fick jag ett tråkigt brev igår från en statlig myndighet med grön logga. Så all luft sögs ur mig på mindre än 10 minuter. Tack för det!

Men jag reser mig igen......har trillat omkull många gånger förr!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0