Tjejmiddag

Jag läääängtar så till min tjejmiddag på lördag......behöver boosta mig lite känner jag.
Detta inlägget är mer riktat till tjejerna som är med i gänget eller vad man ska säga.

Jag har redan lämnat lite mystiska inlägg på fb om vad man bör ha med sig göra osv. Många vill ha fler ledtrådar!! Ja de är envisa förviddna tanter helt enkelt ;-)

Men ok från och med idag och fram till lördag kommer jag lämna ngn ledtråd till er men enbart på bloggen så vill man veta ngt får man hålla koll på inläggen.

Hmm får fundera lite på en smaskigt detalj ledtråd

Jo här kommer en årstid och ålderkrämpor!
Sug på den! ;-)

Puss på er nu ska jag komma på vad jag ska bjuda på för mat,min fina svärmor får hjälpa mig med det.

Sedan ska jag kämpa lite för varenda unge! Speciellt min egen!

Kommentarer
Camilla

Spännande ))) längtar såååå

2013-03-12 10:09:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0