MELWIN 4 ÅR

Det var den vackraste dagen i mitt liv-den morgonen han såg på mig min goding mitt hjärtas fröjd han som ger mig gråa hår min numera 4 åring MELWIN! Vart tog åren vägen-min bebis-börjar bli en stor stor kille-en tuffing -men ändå så skör och bräcklig.

Han hade barnkalas igår-så kul vi hade det och så kul alla verkade ha det.
Idag var det dax för vuxen kalas-detta blev också trevligt och mysigt-men Melwin var så trött idag-trött i huvudet-så idén att ha två kalas var bra-men för Melwin blev det nog jobbigt att orka vara så"redig" två dagar på rad-och det tar på en-det tar ju på oss vuxna-och han tycker det är jobbigt att leva som vi gör nu-det tar på oss alla-och vara en pedagogisk förälder funkade tyvärr inte så mycket idag-vi jag och Morgan blev riktiga ovänner med Melwin idag på hans stora dag-men även om det var han stora dag måste man sätta ner foten och visa när något inte är ok.

Men nu till något mer roligt vet ni nu kan man säga att det bara är 9 dagar kvar tills vi får flytta-tills vi kommer HEM

Kommentarer
camilla

grattis melwin hoppas du fick många fina presenter:)

2009-10-19 17:06:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0