Biten

Ja Malcolm e en tålig påg han.först på dagis av en tös med smurfmössa att Malcolm hade gått hem med hennes pappa haha ok!
Men vi kramades var på g från dagis och fröken kommer på att Malcolm blivit biten i ryggen av ett lika gammalt barn. Jag frågade om Malcolm hade provocerat-nä absolut inte Malcolm får jag till svar. Ha min gosse det.
Ja ja inget märke men Malcolm e skitförarg på pågen.
De dammsög öronen och fick med det kassa röret så nu väntas ny operation.det roligaste formuläret var där de undrade om han hade svårt med disciplinen= ja han e 4år!får han vredes utbrott?=ja han e 4 år!
Haha äntligen denna dagen slut och man e hemma i tryggt förvar!
Jag kommer däcka inom 20min med killarna. Min arma kropp kapitulerar! Sov sött


Kommentarer
Silla

Berätta vad sa Tösen med smurfmössan? Att M skulle gå hem med smurfens pappa? heheh

Jag uppfattade inte meningen...skrattar..

2012-04-20 14:08:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0