Blåkulla

Fundera på att åka dit idag hade ju varit kul tror jag. Nu börjar påsklovet om några timmar hoppas vi får de mysigt. Ska fixa littai trädgården och sådant som e skoj,ba en del blir det nog. Jag måste bara berätta en sak som Malcolm lärde mig igår. Han fångade om jag ville se hans streckkod,oförstående som jag är bad jag honom visa vad han menade.då drar pågen ner kalsongerna och visar "strecket"alltså springan glatt för mig,gästerna och mormor och morfar. Hallelulja som vi skrattade! Men fick sedan förklara att man ej bör göra sådant varken i tid eller otid,men det var ganska charmigt och typiskt Malcolm. Frågade var han lärt sig detta,av en knips på dagis hahaha Nä nu ska jag tömma diskmaskinen,bada,och lägga Litta is på nacken. Godjul och glad påsk på er

Kommentarer
Silla

Så underbart av Malcolm hahaha...



God Jul och Glad Påsk på er..

2012-04-05 12:18:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0