Fredags morgon

Barnen har en tendens att vilja sova länge på skoldagar men icke på lov dagar ger,vaknade 06:15.men nu har jag kollat nätet satt på film till barnenoch nu dricker jag kaffe och äter knäckemacka i lugn och ro,ville ha sällskap en Morgan valde uppenbarligen att sova. Ja då får jag blogga istället,kul det med tycker jag. Idag ska det påskpysslaslitenjuta av våren,tvätta,ja eller bara göra ingenting vi får se vad det blir. Vi var på vellingeblomman igår och kg måste säga att jag blev besviken nye alls å mycket och så fint som det brukar vara till påsk,men lutat pysselsaker inhandlades och saker till plantorna och mina "bebisar"för er som inte vet så är det mina orkidéer. Nä nu ska jag njuta av min frukost sedan trycka i mig mina piller sedan stoppa i en maskin tvätt. Så e dagen på gång. Kram på er

Kommentarer
Silla

Glad påsk på er..

Jag tror jag har inbjudan kvar med nr. Annars mailar jag dig..

2012-04-07 23:05:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0