ja det var det det

Jo nu ska jag tala om för er där ute hur läget ligger till,en del vill veta andra kanske bara är nyfnikna;-) Jo jag har provat arbetspröva tyvärr fick mitt självförtroende sig en ny törn-det gick helt enkelt inte,efter fyra dagar la kroppen av . Så nu har jag faktiskt funnit mig ett beslut som nu tagits ,jag kommer bli det man kallade för sjukpensionär förr i tiden,ev!! jag har ansökt om 100% sjukersättning.jag har insett är det är det bästa för MIG och mina barn och man.Jag måste fungera!! Så nu får vi vänta och se!! i övrigt måste jag tacka bästa vännerna PSON och JOJJAN och våran HANNA! För världens bästa helg i Knashult! Sicket team vi är!!!Längtar så till nästa tripp!! Nu så är det påsklov men icke för mina barn,men det är ganska mysigt på skolan iallafall då det är mindre barn och man gör litta andra saker.Dagis där märkte jag ej så stor skillnad i morse,ganska hög ljud nivå men men. Fick förklara att fast Malcolm är självständig behöver han hjälp med att knäppa överdragsbyxor etc inte alltid han säger till men ni får gärna hålla ett öga för han klagar på att han tappar byxorna,ja inte konstigt när de är bak och fram och oknäppta!!!Men men lika glad för det var vi;-) han trivs bättre på dagis och jag och min man har återfått mycket förtroende för personalen!Så nu är det inte med en klump i halsen jag lämnar mitt barn längre,utan med en kram och ett hejdå! Idag ska jag packa upp och tvätta från helgtrippen! Får ett lätt frispel på alla saker just nu!Men om en stund efter min lilla vila så ska allt bli som vanligt igen! Denna veckan består av simskola varje kväll för Melwins del,och i och med det är lov sim är resten av badhallen öppen för andra så Malcolm kan också bada och vi vuxna med. Dajligt det!!Visserligen föredrar jag aqvakul pga varmvatten bassängerna,men omväxling förnyar! Jag har blivit utagen som test pilot till en dryck som heter bifido.återkommer om vad jag tycker om detta,kan säga att parfymen från dove!!Både luktar gott och fungerar! Vi ses tjing tjing på er!

Kommentarer
Silla

Hoppas du får igenom håller tummar och tår..

Skönt att bada när det är varmt vatten.



Ojj så tokigt med byxorna hahaha stackare.

2012-04-05 12:23:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0