Ojojojojojojojoj

Resfeber!nu e är det så att jag under mina 30år aldrig varit på solsemester,jag är liksom husvagnsbarn med sommar i Sverige!och det har varit heltunderbart så det tackar jag mor och far för. Men väskorna börjar packas,jag lyckades äntligen hitta litta kläder till mig själv,ja och man hamnar s åklart alltid på barnavdelningen också.
Vill göra er uppmärksamma på att på tisdag är det 1maj då kan man förutom demonstrera för ett bättre Sverige också ta del av att det är astma och allergidagen,så ser ni ngn som står och samlar in pengar eller liknande så snälla bidra!man kanske själv har eller känner ngn med dessa problemen,jag har allergisk astma och min lille påg har blandad och svår astma!så om inget annat tänk på min Mallecuttan!
Idag ska pågarna klippas min ajfon har ju gåtts sönder eftersom jag tappade den med min dåliga hand två ggr!
Sedan är det simskolan för melwins del.
Imorgon firar jag och min man femårig bröllopsdag,herregud vad tiden går! Men ser ofta tillbaka till den dagen en av de tre viktigaste dagarna och underbaraste i mitt liv.Detta ska firas med bästa vännerna på restaurang även en 30 års present till finaste Jojjan.
Nu ropar tvätten på mig,ni tror nog jag tvättar alltid haha jo i princip! Men saken e den på helgerna brukar det bli att jag inte gör det och de dagar jag helt enkelt inte klarar av det. Men när man väl är ikapp så brukar det hända en och annan olycka så ja tvätten är mitt liv haha .
Nä ni får ha en underbar fredag alla fina människor!
Joförresten har blivit uttagen som testpilot igen och denna gången till carlshamns olika soygurts Malcolm får ej dricka soya men vi andra får och det smakar ingen direkt skillnad,men är nyttigare för kroppen. Så här ska det smakas.
Har även varit med i grynregn på fb och fått hämta ut ett paket matrester och ett mathavre så havre ska smakas i helgen antar att det andra är som bovete och det är mums!så bli vän med mig på fb eller lollan min profil där står hur man gör,märket med produkterna är frebaco.
Kram po er

Kommentarer
Silla

Ohh så underbart...Dus ka se att du kommer älska det..

Va roligt.. In på barnsemester o skriv upp dig på testpiloter till danmark.

Jag har messat dig på FB.



Mysigt med restaurang vilken blir det?

Ha en skön fredag..

2012-04-27 11:54:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0