Påsk

Hej hopp påsken har varit bra.riktigt mysig bl.a. I goda vänners sällskap. Skulle lägga upp bilder men begriper mig ej på ipaden så min man får hjälpa mig med detta.nu åter till vardagen och rutinerna vi älskar bara vara i våran familj men rutiner är rätt skönt det med. Hade utvecklingsamtal på dagis idag ang våran goding Malcolm allt var bara positivt och vi hade bara positiv feedbackockså.det blev glädje tjut när vi fick reda på att våran favorit Fröken följer med Malcolm hans gäng över på nästa avdelning till hösten . Idag ska jag ta hand om tvätten har ju haft ledigt hahaha. Mannen drar till Stockholm idag men kommer hem sent imorgon igen. Igår så gjorde vi god restmat det blidde nachos tallrik och minipajer barnen hämtade formar de har i sitt kök och jag har ju små cupcake formar i porslin och det blide cupcake pajer hann tvärt ej ta bilder på detta. Men gjort egna maränger i helgen som det kommer bilder på. Ja allt har liksom bara flytit på och en glad färgklick i Vardagen har varit färg glada ägg med andra ord världens bästa påsk. Kram på er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0