Solen skiner i mitt underbara Bara

Ja solen skiner och himmelen e blå. Tänker genast på låten med ted gärestad "himlen e oskyldigt blå likt ögon när barnen är små....." idag så har jag fikat med geannfrun,snart hämta barn och gå till miniorerna med dem sedan förbereda mat och hämta lillebror.kan inte sluta tänka på Cypern idag ska vi beställa taxfreen eftersom jag inte dricker alkohol blir det skönhetsprodukter till fruwallen och litta godis😃.
Underbara vår hoppas du har kommit för att stanna.med din sol och din värme.nu ska jag ta en varm dusch för att lindra värken en liden stund.sköt om er alla och var ute i det fina vädret nu!
Kram fruwallen


Kommentarer
Silla

Så mysigt det ser ut..

Jag är inte glad för att dricka en drink då och då slinker ner men kaffe och annat går hur bra för mig så jag hade betsällt samma som dig. Medans Dennis hade beställt en Whisky..

2012-04-25 12:44:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0