Tisdag

Ja ojojoj har en sexåring som sagt som går mig på nerverna. Han har en del dilemman och vi har dilemman med honom.men det blir bättre jag vet. Ser fram emot det!
Idag e det miniorerna för Melwin .han tränade kempo igår för första gången-hoppas det är något han fastnar för-min man och jag tror det kan vara bra för honom.
Tiden går undan nu och även om det blåser och är kallt så skiner solen, underbart nu vill vi ha värme och sommar och sol snart snabbare än kvickt.
Nu fylla en maskin sedan ett barn i försök att slappna av och ett glas personal på det.
Ser fram emot helgen då jag bl.a. Ska få träffa min storebror i hbg med familj.


Kommentarer
Silla

DEt blir bättre! Tro mig...snart 7 sedan 8 och då går det över..

2012-04-17 22:16:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0