Tyngdkraften

Hmm tar den vid vid 30 och efter två barn. Jag e tjejen som alltid varit smal,kämpat för att gå upp i vikt ,men nu två år efter olyckan så kan jag inte röra mig som förr tar mycket mediciner mm så nu passar inte mina kläder jag hade förra sommaren så bra längre och det är jobbigt,ska jag acceptera detta eller kämpa för att gå ner i vikt till cypern hur hälsosamt är det? Är det bättre att stressbanta eller ta det i en bra takt?jag vet svaret och får nog acceptera den jag är just nu och shoppa sommarkläder efter det.
Men så har jag ett bekymmer till tappade min ajfon i golvet igår så baksidan e paj,jippie så det är bara att lämna in den och hoppas det går snabbt och bra.
Idag så ska jag tvätta ovanligt va,jo ska försöka stryka två plagg i stryk högen kanske ,mer går inte på en dag--men jag måste tänka att det är bättre än inget.
Sköt om er i rusk vädret

Kommentarer
Silla

Jag tycker inte du ser tjock ut men jag förstår exakt vad du skriver.

Jag tycker du ska satssa på en ny garderob och acceptera att du är snygg som du är.



Så duktig du är.. Stryka gör jag aldrig.. bara om jag måste och knappt då för då tar jag intepå mig det.

2012-04-25 12:42:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0