Denna helgen är nu över

Ja på fredagen fixades inför trippen till mitt Brösarp-denna underbara plats. Vi skulle dit en liga på 11 personer varav 7 barn med andra ord ingen tid att finna lugn och ro :-)
Huset skulle designas om i inredning osv-detta fixades,det shoppades det bara var och det åt lunch i kivik-restaurang nissarna drig en lättad suck när vi begav oss med en 12 åring en 10 åring en 4 åring en 3 åring tvillingar på ett år och malcolm på 9 månader hahahah ja och Morgan då också!!!

Hur som helst var det en riktigt trevlig och mysig helg-ser fram emot den 14 då vi skall till Brösarp igen bara familjen och kanske bo-vi skall i allafall åka ångloket gör då kommer tomten också :-)

Denna veckan är så fullbokad förrutom imorgon-och mitt i allt detta tittade jag på ensam mamma söker jag blir så glad när jag ser denna serien-folk som blir kära och förhoppningsvis finner sin livs kärlek-sedan är det ju den där andra killen jag tycker så synd om som får lämna med ett sorgset hjärta!
Men men jag vill bara dessa tjejerna väl-jag vill att det skall få det jag har-jag kan än idag känna den där känslan av att jag är kär i Morgan och det är helt underbart!


Men nu skall jag faktiskt säga detta till min man som är ny duschad-plocka undan och sedan sova-en dag imorgon som skall spenderas ute på lekplatser,hemma i tvätten och i mataffaffären!

Ha det gott alla där ute i hösten-vet ni vad snart är det jul!

Kommentarer
Josefin

Det lät mysigt med ånglok och tomte!

Som du sade det är snart jul. Dety går med stormsteg dit och jag vet inte i vilken ände jag ska starta inför julen..

Ha en bra dag..

kram josefin

2008-11-18 12:26:53
Petra

Hihi Morgan o Magnus var det spm var jobbigast va??

2008-11-26 15:58:53
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0