jaha!!!

Jag är som sagt ganska less!!
Vad händer hos oss då!

Jo Malcolm fick ny antibiotika igår den andra har inte hjälpt! alltså antibiotika i 15 dagar bli det!
Melwin mognar mer och mer för varje dag ,älskar att vara på dagis och är en go kille!
Morgan jobbar och står i! Är den perfekta mannen och pappan!
Jag då!! Jo jag är den bästa mamman för mina barn i allfall,jag är en cool person,perfekt liksom hahhhaaa

Jo nu är vi där igen en tanke jag inte kan släppa- 30 år!!!
Saken är ju den att jag "bara"blir 27 i februari!!! Shit jag hinner inte med,stressen kommer ikapp mig varje dag med allt som skall göras allt som skall fixas,hjärnan  som aldrig får vila! Och nu närmar jag mig 30 till råga på allt!!!

Sedan är jag som sagt ganska less,både på de flesta och det mesta.
Men iställer för att gnälla skall jag börja ta itu med detta har jag bestämt!

Håret måste det hända något med-det måste ske en förändring helt enkelt! så ett samtal till Jojjan är på plats!
Min kropp-ja det har jag inte råd att fixa med på många år nu hahaha
Mitt jobb - inte mycket att kommentera där inte!
Min familj-min lilla familj är underbar,sedan FAMILJEN-de resterande majoriteten är kanon-men alltid finns det någon som skall såra och sätta käppar i hjulen!
Min lägenhet,hm får väl göra det bästa av situationen-men ett hus skall det bli i framtiden!

Nä nu skall jag faktiskt vila mig har ont i huvudet idag och Malcolm vilar äntligen-Melwin skall snart hämtas på dagis,sysslor skall göras och ikväll är det träning som gäller!

Och till helgen det bästa av allt BRÖSARP! Med en annan familj-så underbart skall det bli,ha koerna utanför dörren,promenera långa promenader-vem vet kanske plocka lite svamp!
Jag bara längtar till en helg då man kan finna ro

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0