party!!

Japp det är jag sugen på,får väl ställa till lite sånt någon helg-svårt med barnvakt bara men vi får se vad vi hittar på.

Tänkte bara informera er om vad vi skall göra,inte för att det är så intressant för er kanske men ett sätt för mig att ha koll på läget.

Jo en kul grej händer i januari vi skall gå och se disney on ice med mina föräldrar på nya ARENA-trevligt trevligt!!!

Helgerna är fulla fram till jul typ
Nu i helgen åker vi till småland
Nästa helg är det tjejmiddag och julskyltning
helgen därpå är det tivoli för min och mannens del samt julbak i svidala på söndagen
Lucia helgen åker vi kanske till brösarp om huset är ledigt och Morgan får ledigt
Sen är det jul och den firas hos min bror på landet
sen är det nyår och den firas med vänner här hemma
sen är det 2009 och vi stressar på som vanligt igen hahahahaha

Min man spelar wii jag slutade för jag ville blogga lite-och vika kläder-tycker det är skit kul hahaahah
Nä vet ni vad nu skall jag ut i köket och smygäta lite juleskum ha en underbar torsdag kväll!!!


Kommentarer
Petra

Jag ser fram emot nästa helg!

2008-11-21 08:52:57
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0