Snusan!

Jo susan du skriver mycket saker som är sanna.men mer kvinnliga former kommer jag aldrig få- då måste Morgan få bättre lön så jag kan köpa mig lite former hahah


Idag om bara en liten stund kommer en kär väninna till mig med sin bebis som e lika gammal som Malcolm-trevligt trevligt!

Nub skall jag se om Malcolm vill vila lite

Men en kram till alla goa och trevliga människor där ute



På eftermiddagen insåg jag att ngt inte stämde med malcolm,han var väldigt gnällig som övergick till skrik-som övergick till feber på 39,2 som slutade på sjukhus och ahlmansgatan med dubbelsidig öroninflammation och trånga luftrör och antibiotika!

Så såg kvällen ut vilket gjorde att vi missade tvätttiden men jag var hemma vid sju igen de som skulle tvättat också gjorde ej det så 4 maskiner in direkt visserligen 3 till-märks det att vi har svårt att få tider här,så nu hänger det men hela läganheten kommer bli full med tvätt inte mycket att göra åt det,nästa tid är den 11!!!skit svårt!
Så nu är allt i tumlare och torkrum så nu är det morgans tur att hämta det vid 22 tiden sedan hjälpt vi år här uppe.
Melwin har varit på dagis idag och haft det kul med polarna.

Igår byggde min son sin första pärlplatta köpte hem plattaoch pärlor som han klarade av och han fick en ny sax att öva med-han älskar hålla på med sådant.

Sedan imorgon kommer en kusin hit och leker lite med oss-på lördag skall Morgan ha herrmiddag och mår Malcolm bra skall jag bege mig med barnen hem till kusinerna och leka där och ha en bra kväll.

Allt är bokat nu och det blir en jul på landet hos min älskade bror!

Men det är några anhalter innan dess att se fram emot-nästa helg bär det iväg till mitt frömställe Brösarp för att spendera en weekend där,helger  därpå drar vi till småland och hälsar på farfar,helgen efter det tjejmiddag och julskyltning,sedan rullar det på.

hur ser era helger ut?! Är det bara vi eller börjar vi människor bli mer och mer fullbokade i dagens samhälle

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0