FOSTERLAND!!!

Ja ikvall bar det av hemmat,hem till skaneland-sa skont!
visst vi har haft det bra har och sa men inget ar som hemma sa ar det bara.
malcolm har knappt sovit i natt e dalig igen!!!med luftroren saklart sa vi har fatt sitta med honom hela natten i uppratt stallning och sova,sedan ar han ju ganska mammig sa det ar bara jag som funkar for tillfalligt och ibland kan det bli lite frustrerande maste jag saga.

Hur som helst ikball 22.20 far vi hemmat och ar hemma imorgon svensk tid 15.45 pa kastrup!!!

Skall fixa det sista idag pa em,vill kopa ngt till Micke och Holly som tack for att vi fick komma och bo hos dem dessa veckorna,men vet inte vad,de har ett litet hus,och har redan ganska mycket saker,men men jag far se vad jag hittar till dem.

nu skall jag nog se om jag kan gora ngt nyttigt,har borjan till migran idag igen,lag med det for ngn dag sedan,sovit for doligt,men nu ar pepsin coksa slut och inget salt lakrits,sa ni kan nog inte forestalla er min hemlangtan!

Mailade min far och bad honom laga kottfarslimpa med potatismos och brunsas till oss,man ar ganska trott pa snabbmatsparadiet!!

ha det nu gott sa ses vi i sverige nasta gang

from os over here,till er over there

Kommentarer
milla

HEJ NI E SÅ VÄLKOMNA HEM OCH FÅR HOPPAS VI FÅR SE LITE FLER BILDER PÅ DIN TJEJMIDDAG LOUISE. KRAM HOPPAS NI FÅR EN BRA FLYGRESA HEM OCKSÅ.

2008-10-15 20:43:49
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0