fredag!!!

Idag var det fodelskalas for Melwin,vi hade kopt en tomastaget glasstarta med namn och allt-kommer bild i helgen,han fick paket och allt. av syskonen wallen fick han Byggare Bob verktygen,av micke och holly ewn rit tavla och av Malcolm playdough glassmaskninen

och om ni har last min man blogg sa har han ganska kul at mig och mina talesatt!

mannen som sjalv inte kan saga three=3 utan han sager tree=trad
tasand=thousand=tusen
remote med ett valdigt skanskt o=remotekontroll
mannen som tror han e cool for att han hela tiden sager bucks=stalar=pengar typ istallet for dollar


sa ja jag och min man underhaller varandra ganska bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0