Grannar!

Idag var våra trevliga grannar med sin påg på 1½ här och fikade lite,det bokades in en kväll med öl och spela wii-skit kul tycker jag det låter som.

Melwin hade jätte kul på dagis idag,jag har varit hos tandläkaren - inga hål!
I morgon är det dagis igen och efter det hem till några vänner för att träffa deras nyfödda lille påg!
Lördag är det fest för Melwin-söndag hittar vi säkert på något att göra förrutom att städa lokalen - som sagt vi har kommit in vardagen igen -med massor att göra.

Malcolm fick sin första tand i Amerika,och i förrgår sa han sitt första ord "Titta" skitkul tycker vi,samtidigt som det känns att nu börjar våran bebis tid ta slut,nu börjar även han bli stor om 4 månader  fyller lillkillen 1 år!! Oojojo

Igår innan jag somnade hade jag lite ångest - ja som sagt det alla talar om som brukar komma vid denna åldern det jag alltid sagt ej kommer drabba mig - tjejen med 2 barn,ett inköpt tv spel,jobbig lägenhet,en kanon man,fin familj - men nu är den här!!! jag börjar få ångest för att fylla 30!!!

Ja så är det ,jag tycker ingen annan av mina vänner där nästan intill alla fyllt 30 är gamla-men när man tänker tillbaka så tyckte man det förr-så snart är jag kärring på pappret inte bara till sättet!!

Jag börjar alltså bli gammal!!!

Var har tiden tagit vägen????

Kan inte alla som vill skriva en rolig kommentar om något roligt som jag gjorde som ung,det vill säga fram tills nu!!!!
Vi gör en liten tävling av det,var anonyma så kan jag gissa vem det är - snälla-ni kommer få ett eget inlägg tillägnat just er!!! Coolt eller vad!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0