Hemma!!!

Det är så underbart skönt!!

Jo men det här med jetlag är ingenting att leka med speciellt inte när man har barn och de verkar vara de som drbabbas värst iallafall Malcolm han har ganska svårt att vända på allt men vi kämpar vidare ,i amerika tog det 3-4 dagar för att få allt på räls igen.Så idag väckte jag honom vid 7 och hoppas att allt blir mer normalt ikväll, första dagen somnade båda barnen vid halvsex och vaknade igen vid 2 på natten. Vilken resulterade i att vi vaknade vid 11 tiden på lördagen,denna dagen höll vi barnen uppe längre,men då valde Malcolm att vila mellan 20  och  22 för att sedan vara uppe till 24,då väckte vi honom halv nio morgonen därpå,igår kväll somnade han vid 19som vanligt men vaknade igen vid 20 och var uppe till 23 sicken pärs men idag blev han väckte vid 7 så det kanske blir normalt idag hoppas jag.

Hur som helst började helgen med fullrulle min store son blev tre år i lördags det firades med marängtårta och inköpt wii spel,mormor och morfar kom,sedan farmor och faster och kusinerna. Söndagen plcokade vi lite här hemma,men som sagt vi har ett litet förvaringspromblem som vi skall försöka lösa så det har inte blivit så mycket gjort här hemma,istället begav vi oss på en fika tur till vellingeblomman med och farmor följde med och vi hade det mysigt för att sedan bege oss hem och laga mat och tvätta i tvättstugan-mindre kul men nu är det gjort,skall fortsätta lägga in kläder idag,håller på att göra om lite på pågarnas rum,och känner jag mig själv rätt blir det en tur till ikea idag efter ett sjukhus besök med Malcolm.

Men nu skall jag klä på mig förbereda lunch till pågarna och bädda sängen och kanske plcoka lite - det där plockandet tar aldrig slut tycker jag.

Sedan skall vi vara på sjukhuset halv tre på öronmottagningen,skall gå in med  kamera igen i Malcolms näsa-innan det skall Malcolm helst vila sig och vi skall gå på en lekplats så det är fullt ös hos familjen wallen igen.

Mitt hem tas det itu med ikväll,måste vara uppe länge idag för att idag är det dax för Prison Break.

ha det gott alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0