Morgan otrogen?!!

Fredagen började med bebismys-var hos våra vänner i Härröd och hälsade på deras lilla nyfödde Thor! Jätte go och söt påg!
På lördagen var det dax att fixa till kalaset för Melwin,riktigt mysigt kalas blidde det och han var så glad och nöjd,hans flickvän från Svedala kom ju också! Kul att träffa lite släkt,vänner vi ej sett på ett tag,barn som leker-ja stressigt men samtidigt så underbart!

Sedan kom en barndomsvän idag med sin lilla flicka-mitt gudbarn!! Så mysigt vi hade hela eftermiddagen-med fika,massa bus och lek. Allt var kul-men sedan råkar den lilla flickan på två år försäga sig-hon går till Morgan och kallar honom PAPPA!!! Jaha!! Hahah skämt o sido som vi garvade och hon gav sig inte heller,hela tiden de var här så var han pappa så Morgan fick en tös idag :-)
Morgan har även slängt skit idag,satt upp 2 st rullgardiner i vardagsrummet,ja som vanligt håller vi oss sysselsatta!Då tänker väl ni vad har du gjort då? jo jag har tvättat,och fixat de mesta andra sakerna som måste göras! :-)


En riktigt trevlig helg med massa fullt upp,vi har haft det kul,men nu är iallafall jag trött,Morgan steppar på sin step up maskin ,barnen sover och jag skall sätta mig i soffan dricka pepsi och käka godis och bara slappa!!!

Börja kolla planeringen inför veckan-drar nog någonstans med familjen nästa helg-hade varit skönt - märks det att jag inte trivs här hemma?!!  :-)

Nä det blir ikea igen i veckan,har bestämt mig för något jag funderat på i många år-nu blir det projkt balkong fast den inte är inglasad,massa ljus skall det bli!!!

Jag börjar även längta till jul!! Pynt och bak och mys!!!!
Jag bakade halloween cupcakes i fredags samt tårtan till Melwin-bilder kommer när min man får tid :-)  bakade med mina nya fina saker jag köpte i amerika-det är så kul att skapa.
Vi har även möblerat och fixat i pågarnas rum i veckan så nu är det bättre ordning där inne=skönt!!!

Adjöken på er!!!


Hur var eran helg då?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0