Oj oj oj!!!

Jag trodde gallerian i Sterling heights var stor men idag efter kyrkan! var vi pa ett stalle som heter Great lakes Crossing,wow vilka innelekplatser,jag och Morgan gick runt i typ en timme och shoppade och da var vi kasnke bara pa 1/3 av gallerian sa vi maste ga dit igen,det finns ocksa en restaurang dar som ar som en regnskog med konstgjorda djur som ror sig,och regnskog,det regnar pa olika strallen dar ibnne,och en massa akvarier och musik,och en affar mitt i allt,skit coolt jag vill sa garna ata dar nsta helg for  vi maste dit igen!
Sedan skall vi pa en annan ute galleria dar lekplatsen ar utomhus,i Amerika ar man inte utomhus sa mycket och detta saknar Melwin sa mitt i veckorna forsoker jag och Morgan vara ute flera timmar om dagen med vara barn for det ar ju vad de ar vana vid.

Hall utkik pa Morgans blogg idag for dar kommer det dyka upp bilder fran chucke cheese och canada,och detroit city,och fran gallerian idag!!! alltsa en massa bilder!!

Idag har ocksa varit en jobbig dag,jag har haft mycket hemlangtan,visst e det coolt att affarerna har allt och i massor och oppet dygnet runt,men det ar ingenting for mig,nu efter lite mer an en vecka sa har jag haft mycket hemlangtan,hem till lugn och ro-en vecka i Brosarp hade gjort mig gott nu! men det ar ju bara 1 manad dit sa jag langtar!

Imorgon skall Morgans bror jobba,men jag kommer ta mig en promenix till partystore for Byggare Bob ar helt ute har,finns ingenting,de har Handyman nu till min sons lilla fortvivelse men som tur ar alskar han ju aven Tomas och det finns det massor av en da tankte vi att de kasnke har kvar pa partystore for han skall ju ha bob kalas och da aven pa rea forhoppningsvis!!


Folk borjar halloween pynta nu,men om en vecka kommer det vara massor overallt i tradgardarna och husen sags det,sa vi kommer ta en kvall och promenara och fota och visa er hur stor den hogtiden ar har!


Na nu sover mina barn efter en fullrulle dag-de har varit sa duktiga! jag alskar mina pojkar sa mycket! De ar sa goa,de ar mitt allt!

Malcolm han bara skrattar och ler och al;skar leka med sin bror,och vise versa,Melwin ar sa duktig pa att forsta vad de andra menar och kan kommunicera med dem.

Men aven han langtar hem lite,han pratar l;ite om sitt rum och"oss hus" som han sager. Malcolm kan ju krypa gallant pa heltackningsmattorna har,men jag har en kansla av att han saknar sin gastol en hel del,man upplever ju varlden i ett annorlunda satt fran den.

Na nu vantar jag pa min man,och jag har precis tvattat lite sa jag kommer nog kora en maskin till ikvall sa e det gjort!

Puss och kram och nyp i baken!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0