onsdag

Ja nu ar det upplagt bilder pa min mans blogg som jag lankar till har pa min blogg - Morgan da med andra ord!!

Kanner att det racker att en av oss lagger upp bilder!

Idag var onsdag har i amerika och liksa hos er,det kandes lite konstigt for vi var inte hemma pa joels fodelsedag-vi missar massor av fodelsedagar-kanns ganska konstigt faktsikt! men men man kan inte vara overallt alltid


Idag gick jag med min man och vara barn samt Madison till parklen igen,det var verkligen host har idag,samtidigt som det blaser och ar kallt sa ar det vackert att se hur traden skiftar farg-och har springer det ekorrar overallt-ganska mysigt. men idag var en san dag man kande lite hemlangtan hem till sitt eget sina egna saker sina gena rutiner-typ sitt eget liv om ni fortstar vad jag menar,och da menar jag ingenting ialla med detta for det ar trevligt har!


Imorgon har vi bestamt oss for att ta vara barn och gora detroit osakert pa egen hand,vi darar nog ivag vid 10 tiden imrogon nar malcolm har atit till lite olika stallen och kommer hem ngn gang pa eftermiddagen-skall faktiskt bli kul att se sig omkring och vara sin egehb "guide"eller vad man sager-det skall bli spannande-hoppas bara vi hittar tillbaka igen hahah


Na nu skall jag glo litta pa tv,min pojkar sover sedan lange tillbaka de stora wallenarna e fortfarande vakna.

Ha det gott alla sa skriver jag snart igen

Kommentarer
Petra

Låter som ni har det toppen!! Ska in o kolla på bilderna nu...

2008-10-02 10:32:25
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0