Petra!!

Jag lovar Gula Petra :-) i eftermiddag efter att vi pyntat färdig och pysslat här hemma skall jag ta itu med din utmaning :-)

Idag är det fredag en irritationsdag för mig känne rjag,väldig irriterad och bråkig känner jag mig idag,men skit i det ,går väl över snart! Eller ut över Morgan :-) mn det tror jag faktiskt inte-klänner mig mest lagom sur idag!!!


Hur som helst idag är det fredag ,Morgan slutar tidigt,så vi skall till IKEA,Melwin är så glad över att vara 3 år då får han lov att vara i lekhuset på IKEA och ICA Maxi 3 år den gyllene åldern,hahha
Så idag skall det inhandlas lite lampor,nya dukar till matbordet.Värmeljus ja lite av varje helt enkelt jo och en skohylla,vi har massor av skor och jag får panik på stöket och o organisationen här hemma.
Sedan ikväll efter att vi pyntat och pysslat inför Halloween här hemma skall jag och min bänka oss med popcorn,pepsi,öl och godis för att hyra The Happening!


Imorgon är det lördag och då är det dax för föreställning för hela familjen på Barnens SCEN,Sjörövar Mange och Katta Pirat!
Sedan blir det mys på kvällen,med god mat och dryck

Söndag vad händer då,jo vi skall till några vänner och Melwin skall eventuellt på sitt första bio besök!

Så helgen är fullspäckad,jag och Melwin har redan tjuvstartat pysslet,satt upp löv på våra fönster i kök och matrum,pumpan o vardagsrums fönstret är också uppe,

Sedan skall det pyntas i påganas rum och mera i vardagsrum och matrum,!!! För är det Halloween så är det,bakar nog höst cupcakes imorgon också kom just på att jag inte lagt in bilderna på de jag gjorde förra helgen-jajja kanske kan flörta mer med Morgan så han kan hjälpamig :) glömmer bilder hela tiden,vi har kommit överens om att jag skall få som jag vill i sovrummet-de skall Målas om i mörkfärg nämligen chokladbrun!!!!!! Jag läng

Kommentarer
Petra

Hihi Jag håller ögonen på dig...

Kan du inte fot ert skrämande hem sen när ni e klara? vill så gärna se alla saker ni köpte i USA som Morgan berättat om...

2008-10-31 20:38:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0