sa mysigt!!

Idag var pa ett fint stalle,utom hus,det fanns en litten mina bonnagard med djur man fick kl;appa och mata,sedan fick man aka traktor och ha loass och ga i ett stort majsfalt som en var gjord som en  laburint,jatte stora pumpfalt fanns det ocksa dar,samt att det odlades applen pa detta stallet,de gjorde aven sin egen cider-sa god maste jag saga
!De nybakade munkarna likasa!
Man fick hoppa pa hobalar,fina rutschkanor gjorda som traktorer fast i tra,och tag till mina stora sons fortjusning,och massa sadana fina saker,typsom en stor bonnagard med massa attraktioner-sa dar har vi varit idag,jatte mysigt!

Bilder kommer nar Morgan kommer hem han ar med sin bror pa ngt trams som hans bror jobbar med.

Imorgon beger vi nog oss tillbaka till Great lakes crossing missade en hel del nar vi var dar sist pga av att de stanger 18 pa sondagar sa vi tar det imorgon igen barnen har ju sa roligt dar,jag vill bestamt ata pa regnskogsrestaurangen som jag skrev om tidigare tycker det skulle vara en upplevelse.


Ha det nu gott,for mina barn sover Holly nattar sina sedan tanker vi diskutera livet och dess innebord vi borjade med det innan och jag har kommit fram till att vi tycker ganska lika om saker och ting.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0