spokstaden!!!

Ja idag var vi inne i Detroit om jag inte skrivit detta tidigare sa bor vi ca 45 min fran storstaden i en annan stad som heter Sterling Heigts!

Men idag gick resan till Detroit dar vi akte tag till Melwins fortjusning och detta overmarken uppe bland husen,skitcoolt. men fy vilken stad,sa mycket overgivna hus och byggnader,och mitt ibland detta fina skyskrapor,helt sjukt,vissa manniskor gick knappt med klader pa andra som vi. Det kandes verkligen som en spokstad,en stad som nagon overgav en gang i tiden och som folk borjade komma tillbaka till for ca 10 ar sedan-helt sjukt. hur som helst sa ligger Canada mycket narmare an vad Kopenhamn gor for oss nar vi var inne i Canada sa dit gick resan sedan,till ett kopcentra,fyndade en snygg jacka och en vast. Melwin fyndade tomas saker pa toys hittade sa fina skaer som en liten soffa i Tomas och en stodhjulacykel men detta gar ju inte att ta hem- kom igen sverige vi maste bli battre pa vissa saker nar det kommer till barnmobler! Har lite daligt samvete for Malcolm men jag fyndar nog hellre klader till honom, imorgon efter kyrkan- ja vi gar dit!!! Sa skall vi till ett kopcentra vid Great lakes crossing det ar dar alla sjoarna mots-de stora sjoarna i Michigan! sa jag gick igenom resvaskorna lite idag,jag vill ha mer saker /klader till barnen,och forhoppningsvis hitta timberland kangor billigare till Melwin an vad de ar hemma. Morgan skall ocksa shoppa lite tycker jag,jag har hittat en del,men hittar jag mer till kanonpriser sa kan jag val tanka mig att sla till hahaha

Vi skall ju inhandla ett wii ocksa sa man maste halla i pengarna lite.

Men hur som helst har vi haft en trevlig dag,kanske inte lika kul for barnen att hela tiden ga i affarer,men man forsoker ju roa dem sa gott det gar. Malcolm ar faktiskt duktig pa att hanga med mycket,fast hans liv kanske ar ganska trakigt att mest sitta i vagnen men men......idag ar Morgan ute pa en pub med sin bror och dennes kompisar,sjalv tanker jag snart knyta mig,blir en tidig kvall idag,kanns bast sa min kropp har tagit ganska mycket stryk av vad jag misstanker flygresan hit,jag har en enorm vark i kna och rygg,men jag vill liksom anda hanga med pa allt!!! Och idag svullnade fottern aupp mycket sa det ar nog bast att vila!!

skot nu om er sa hores vi snart igen!!
bilder kommer imrogon pa Morgans blogg glom inte kolla da!!!!



Vad hander dar hemma forresten?





Kommentarer
camilla

hallo du, gud vad häftigt allt låter hade varit kul att sett bilder från det ni upplever också lite. inget illa menat med de andra bilderna men jag vill se staden hur de bor, etc. se det stora köpcentrat så man förstår vad ni menar mer.här hemma händer inget hos mig i allafall! blåsväder till max både i natt och idag. hittar du mycket kläder till dig??avis e man ju helt klart. kram milla

2008-10-05 09:58:28
URL: http://parsum449.blogspot.com/
milla

hallo igen googlade på staden som ni bor i ser mycket trevligt ut. nyfiken som man var. ha det bäst kram

2008-10-05 10:03:47
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0