Tisdag!!

Underbart väder en underbar dag en av mina favoritdagar på veckan ,då undrar ni säkert varför just en tisdag jo för det är min kväll min lilla hemmakväll!!! kl 21 finns det inget som kan rubba mig från siffan och projektorn då är det Desperate Housewives såg en del program i Amerika och de är ju lite före oss men dock så är det så jävla spännande rent ut sagt.

Skall även till läkaren med Malcolm idag nu måste det göras en ordentlig undersökning på hans luftrör!
Sedan är det kvartsamtal på Melwins dagis-lite sorgligt och kanske en helomvändning för oss är att hans fröken avdelningens föreståndare skall sluta!!! Hon som håller bihopa hela stället utan henne är det kaos där och det är verkligen så,mer än jag som känner så! Jag blev nästan lite arg på henne igår när hon berättade för mig att hon skulle sluta!!!!Men men får tala ordentligt med henne idag-jag med flera föräldrar har länge sagt att slutar hon slutar våra barn där,men så ser jag idag hur Melwin springer fram til sin "kompis" Ida och de kramas och pussas!!Då blir man så rörd och glad som mamma!!! Han har ju kul,men samtidigt så har det inte funkat på länge på de avdelningar personalbyte varannanmånad i princip och det är inte bra för barnen eller oss som föräldrar i våran tillit till personalens kompetens och förmåga att känna våra barn! Man måste få vara petig när det gäller ens barn för det är de som tar hand om våra barn när inte vi är där,det är ett väldigt förtroende man ger denna personalen!!!Men ger dem det finaste man har!!!
'

Hur som helst väntar på svar ifrån svärmor om vi var välkomna där hemma idag på en liten date honb har köpt en tröja till mig som jag måste byta till en mindre storlek,antingen det eller köpa större bröst och jag får välja det billigare alternativet.   :-)

Malcolm somnade tyvärr precis vilket resulterar i att jag måste väcka honom för att gå till bussen för att sedan åka till limhamn för att få honom undersökt för att sedan åka vidare till dagis!!

Jaja jag längtar till kl 21!! Those where the days of the deperate Housewives - är jag en sån? Kommer jag någonsin bli en sån?vill jag bli en sån?

Nja ibland verkar det kanske kul och intressant med all som händer runt omkring!!

Men jag är lite trött att gå hemma ibland det skall erkännas - har varit det i många år nu!!!

Hur som helst ingen rast ingen vila måste försöka fixa lite innan jag måste väka Malcolm-sedan tar jag det sista i pauserna ikväll.
Melwin vaknar nämligen ganska tidigt numera så man måste lägga sig i tid - han har börjat få växtvärk!!! stackars påg-han klagar på sina ben hela tiden!

Kommentarer
Petra

du har blivit utmanad.. kolla min blogg

2008-10-28 15:48:05
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0