trubbel trubbel!!

Ja idag regnar det givetvis nar vi hade tankt ga till parken och ha lite picknick,men som sgat vi valde att inte packa ner mer an Melwins vattentata regnjacka,amn kan ju inte packa ner klader for alla vader. Och har i Amerika gar inte folket ut,knappt ens om, det ar fint vader,och nu vill Melwin ga ut och plaska i regnet detta alskar han ju,men de har inte ens regnskydd till vagnarna har sa jag kan inte ta mig ngnstans och fixa ngt halvdant heller, Holly har regnkappor,men da later jag hellre honom ha sin egen jacka och bli blor for jag kanner min son,annars kommer han bara att trilla hela tiden,vi far se,kanske kan vi lana bilen och kora till nagon innelekplats igen-vi far se.

Skitsamma vi kommer nog hitta pa ngt kul att gora i allafall vi ar ganska pahittiga faktiskt.

Hela helgen e fullbokad med saker som vi kslal gora nu innan vi far hem,sa det kommer uppdateringar under vecka och helg.
Har alla sett bilderna pa morgans blogg????

hajk svaj

Kommentarer
Petra

Vill se alla bilder sen när ni kommer hem

2008-10-09 10:02:00
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
milla

ha hahahah louise du e för goooooo:)

2008-10-12 00:39:19
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0