wow!!

Jo nu idag pa kvallen gick vi pa chucke cheese igen,men da med resten av wallen klanen,bade barnen och vi hade skitkul,kommer bilder under helgen. Sedan var morgan och Micke med Madison och melwin i parken stund pa dagen ocksa, och aven idag blev det en liten promenad till mataffaren med dagbarn och vara barn.


Imorgon bar det av till canada-skall bli mysigt.

Melwin borjar bli riktigt vam i kladerna har,han och Madison gar jatte bra ihop.

Idag e det fredag och vi kommer nog fortsatta med karaoken som vi paborjade igar,gick inte sa bra for mig med tanke pa att jag var nykter!! Ja det var visserligen vi alla saklart,men som sagt jag tycker sjalv att jag sjunger battre efter nagon cider men det tycker kasnke inte de andra   ahaha   na men jag sager som sa hellre sjunger jag halvkasst eller kasst och har skitkul an sjunger bra och har trakigt sedan ar det ju kul om man kan sjunga relativt bra och samtidigt ha skitkul ja ni fattar nog vad jag menar.


Nu skall jag ga pa ovanvaningen har precis lagt barnen efter att de dackat pa vagen hem efter chucke cheese,ja mina da de stora wallenarna verkar vara vakna.



Skot om er sa blir det bilder under helgen bye bye

eller som vi sager
bajs bajs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0