ja idag så

Japp snart så kommer dem-Amerikanarna!
ska bli kul att ses igen-ett år känns osm väldigt länge-verkligen saknat dem om Holly frugan vi fann liksom varandra.

Hur som haver dagen bjuder på att säga hej till dem-sedan ska jag och mina huliganer gå ut och hoppa i vannpölarna-ikväll lyssna på sång i kyrkträdgården-och umgås lite till.

Imorgon ja imorgon vetihundan-mer än att vi kommer busa då också det är ju det vi är bra på.

Helgen har varit bra-fredags tog vi det lugnt om jag minns rätt-i lördgas tvättade vi-busade med pågarna som skulle sova hos mormor och morfar-vi åkte hem till Panda och åt och drack gott-söndagen bestod av att rensa ut vindsförrådet inför flytten-nu är detta gjort och det är en sådan befrielse.

sedan blev det måndag igen-ikväll måste jag spela in prisonbreak för det finns inte en chans att jag missar Lincoln!!
Men jag undrar så när mina väninnor kommer tillbaka på wisteria lane-någon som vet?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0