MALCOLM!

Japp lille gossen blev sjuk i torsdags förra veckan-inatt hoppas vi att febern lämnade oss efter 6 dagar! Sicken soppa örioninflammation och eventuellt ett virus paralellt med detta-så hela inskolningen har missats-fick ringa mina chefer be om förlängd F-ledighet för att inskola honom i nästa vecka.

För Melwin verkar det gå ganska bra han har hittat en tös att vara med som är lite han like-inte så tuff och stöddig som de äldre barnen kan vara-så det är ju bra.

I övrigt har jag bakat en äpplakaga idag på min namnsdag-med äpplen från underbara Bara-Morgan och Melwin pallade äpplen i kommande grannen trädgård igår-så nu ska jag ta mig en bit med massa vaniljsås-även grannen som lät oss palla kommer få en bit till han och fjällan ;-)

I övrigt ha en härlig dag i sommaren som ej lämnar oss visst är det underbart härligt-låt den aldrig försvinna!
Fast lite mysigt är det med hösten-vintern alla tända ljus osv-ja allla årstider har sin charm-oich hösten -09 wow då flyttar vi rubbet till BARA underbara BARA-glöm aldrig det

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0