torsdag!

Idag är det torsdag-America folket är är-så skoj!
Igår var mannen på svensexa och jag och barnen hae faktiskt riktigt skoj och mysigt själva vi gick ut så Malcolm sov i vagnen gick till en lekplats nära oss då min rygg totalstrejar efter en för lång tur i stan och på sagolekplatsen i förrgår där hade vi även fika med oss<-idag blir det tyvärr en mer inne dag-har lite att fixa här hemma då lägenheten ska besiktigas idag-sedan ska vi träffa släkten igen

I övrigt ska jag även byta lampa på bilen tänkte jag-Morgan redde inte ut det

Och nu till det roliga Måndag-då far vi iväg till sägornas värld hem till karlsson,pippi,emil,tjorven och skrållan ja alla ens idoler-dricka gott kaffe i bullerbyn etc

Så det var typ allt jag hade att berätta idag-sköt om er så ska jag återgå till min lilla vandal malcolm som är överallt just nu ;-)

Kommentarer
Petra

Hoppas att ni får en toppen tid när amerika folket är här

2009-08-08 11:18:39
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0