Vacker genomklok och lagom tjock!

Japp det är jag det!!! Haha! Jag och hela familjens idol Karlsson på taket!
Fick även träffa min tvilling syster  ja ni vet världens starkaste tjej och den coolaste-Pippi ja hon är precis som jag!!!
Och mina pågars dubbelgångare Emil-hitte på hyss de är inget man kommer på de bare blir!!

Helt underbart hade vi det i sagornas värld-där döden diskuterades med 4 åringen-och livet i sig liksom-det är mycket varför nu och mycket saker som han inser men ej riktigt förstår. Det åts pannkakor i stora lass-dansades på bal-tirriterades och filurades-där sjörövarna tog över villavillekulla! Wow!! Liksom förra året fick jag även skåde supersnygga "fridolf""

Japp vi hade de så mysigt så!

Idag så är vi mest hemma och fixar litta-packar upp ,städar osv-i em bär den lånade bilen oss hem till dess egentliga ägare i Staffanstorp där det skall käkas torsdagsmiddag och kvällen skall firas!

Imorgon får vi se vad vi hittar på under dagen-på em beger vi oss till fina vännen i Hököpinge och bara umgås med kära vänner.

Lördag ahah prestentationslördag i Bara!!!

Söndag söndag söndag jo bröllop!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0