älskar detta!!!

Inte alla hjärtansdag-tycker det är en väldigt komersiell dag,ytterliggare en dag för afäärerna att tjäna pengar.Jag menar visst är det en fin dag. Men vi kan väl ge varandra en rod eller extra uppskattning fast det inte står i almanackan!!!

Hur som helst håller jag på med det roligaste jag vet-förbereda barnkalas-det skall bakas utav mina berömda cupcakes-imorgon i en annan tappning:-) samt har det inhandlats fina dekorationer och ballonger som skall pryda lokalen där min älskade son Malcolm ska ha sitt 1 års kalas:-)

Kan inte fatta att min illa son som kom en en månad förtidigt under dramatiska händelser-nu på måndag blir ett år-mitt lilla busfrö mitt hjärtas fröjd! All det henska vi fick uppleva för ett år sedan gör sig ibland tillkänna,en riktigt obehaglig känsla-men när ha ger mig sitt underbara skratt och leende så försinner allt detta-all ångest-och man är bara så lyckligt att allt gick vägen!


Hur som helst så ska jag och mannen mysa idag-kanske köpemat,lite chips,öl,film för att sedan ha ett supermysigt barnkalas imorgon med många småfötter i farten!

Så nu tänker jag till sist gratulera Min älskade svägerska och hennes man-mitt fd ögongodis(klipp dig och raka dig så får du nog en 1 plats igen haha) ett hjärtligt grattis på 10 åriga bröllopsdagen!!!Ha et så kul på det bröllop ni ska på idag!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0