helg igen?!

Japp idag är det onsdag-igår var det min såkallade dag...............fyller liksom inte år längre .-)
Jag har börjat nedräkningen och med det är jag snart 25 igen :-)

Nä allvar jag blev 27 år...usch usch men skit i det-det var igår det idag

Igår fick jag också veta en hemlighetm,en hamlighet som göt mig väldigt glad-nästan på helt jävla lycklig!!!!
Så ikväll kanske jag kan avslöja min hemlighet.....jag spricker nästan!

Hur som helst ska jag in om jobb idag,var på IKEA igår på arbetstid :) och kunde inta ta hem allt på cykeln så jag ska ta mig dit med buss och barn idag och hämta sakerna.

Ha det gott så hörs vi snart igen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0