lördag,underbara lördag!

Dagen är bara halvägs gången!!

Jag har hunnit handla i mataffären idag,haft dispyter med min fn trotsande 3 åring samt lite med min man.Men min kära 1 åring han gör som jag säger-eller int! ;-)

Diskat,vikt tvätt,dammsugit lite i matrummet,plockat undan efter barnen i köket.
Malcolm vilar sig men vaknar nog snart,ska få honomm att sova i bilen till Hörby också,annars vet vi hur det slutar(eller brukar sluta)kräk i hela baksätet-han blir åksjuk som sin bror när han satt bakåtvänd :-(

Hur som haver skall det ätas god mat och kollas melodifestival hos goda vänner och deras son. För att sedan ta sig hem mitt i natten,sova några timmar. För att vakna upp till en söndag.

Träning 9.30 på ön måste komma igång igen,sedan ska jag och min son gå på teater!

Just nu är min treåring ute med sin pappa och åker snowracer(som jag hade när jag var liten hihi) jag är lite smått nervös för hur det har gått,men det löser sig nog det med-tror de har jätte kul.

nu vaknade Malcolm,så nu e det dax för bus igen



ha en trevlig kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0