Blogg

Haft lite problem med den inte kunnat se mina kommentarer därför har det tagit lite tid att få dem upplagda.

Jag börjar jobba två dagar i veckan nu den 12/1-ska bli helt ok att göra det.

Och jag Milla det var näara ögat haha

Idag ska jag på kalas till min brors dotter som blir hela 6 år!Stora tösen.Ikväll får vi se vad vi  hittar på,kanske stannar där eller gör ngt annat.

Imorgon ska jag och melwin till min barndomsvän och leka lite.

Sedan måste vi ringa tandläkaren om Melwin igenb,han har fortfande lite ont och tänderna börjar bli mörka-tråkigt men sant!

Nytt år nya upplevelser att se fram emot,längtar mest till min son Malcolms 1 år kalas,och till sommaren och vi får se om vi får Amerika besök -hoppas så på detta,då beger vi oss till vårat vanliga semstermål <Adstrid Lindgrens värld
Bröllop till sommaren-underbart!
Lite födelsedagsfester och massa annat smått och gott-kan inte bli mer än skit kul helt enkelt!

Nu ska ag fixa lite innan Morgan och Melwin kommer hem från shoppingturen på IKEA och vi ska på kalas!

Adjöken

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0